MENY

Kronikker og innlegg om klasseledelse

  • Postdoktor Trude Havik ved Læringsmiljøsenteret på Universitetet i Stavanger

    Ungdom tåler krav

    Fraværsgrense er bra fordi vi må forberede og ruste ungdommen på arbeidslivets krav, skriver postdoktor Trude Havik. 

  • Sigrun Ertesvåg om klasseledelse.

    Klasseleiing – ingen vidunderkur

    Utøving av godt klasseleiing er krevjande. Eit nytt forskingsprosjekt skal samle kunnskap om korleis lærarar gjer det i praksis, skriv Sigrun Ertesvåg i denne kronikken.

  • Faksimile frå Spesialpedagogikk. Nettressurs om klasseledelse.

    Kartlegging av håndsopprekning og elevkommunikasjon

    Kartlegging av håndsopprekning og elevkommunikasjon kan brukes til å identifisere kommunikasjon i en klasse.

  • Faksimile fra Stavanger Aftenblad.

    Mentalt spa i skolehverdagen

    Mindfulness har på kort tid blitt en akseptert form for selvutvikling og har inntatt arbeidslivet, også skolen, skriver Grete Sørensen Vaaland og Hanne Jahnsen.

  • Ella Idsøe.

    Har vi råd til å miste de evnerike barna?

    Har vi som samfunn råd til å lukke øynene for læringsbehovene til de evnerike barna, som kan bli fremtidens ledere og fagekspertise, spør Ella Idsøe i denne kronikken.

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    Godfotteorien i praksis

    Dagleg viser lærarar landet over at det er mogleg å lykkast med den varierte «spelarmassen», skriv Sigrun K. Ertesvåg.

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    ...men mobilen min får du aldri

    Eit forbod mot mobil er ingen garanti mot at nokon surfar eller utsett andre for mobbing, skriv Sigrun K. Ertesvåg.

     

  • Jente i et klasserom.

    Hvem er disse barna?

    I norske skoler finnes det en gruppe barn med evner som sterkt påvirker hvordan de lærer, men disse evnene er vanskelige å påvise. Det er faktisk så vanskelig at de aldri identifiseres, og aldri får hjelp. Dette kalles evnerike barn.

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    Motivasjon for læring

    Å motivere alle elevane er ei av dei største utfordringane lærarar møter, skriv Sigrun K. Ertesvåg.

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    Klart vi kan!

    Eg skulle ynskje at vi i skulen kunne tenkje meir som Hødd og tru på det umoglege, skriv Sigrun K. Ertesvåg.

     

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    Betre med lekser?

    JADÅ, eg skal gjere dei. SNART! Poden skrik iltert til mor som for n’te gang masar om å sette i gang med leksene. Ufreden i heimen er total, stemninga på botn, og bildet av den lykkelige familien er øydelagd for heile ettermiddagen – minst.