Hopp til innhold Hopp til meny
Hopp til hovedinnhold Universitetet i Stavanger L�ringsmilj�senteret
AAA

PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

NO ENG
Meny
  • Barnehage
  • Skole
  • Forsknings- og utviklingsprosjekter
  • Om Læringsmiljøsenteret
  • Studietilbud
  • Kompetanseutvikling i barnehage og skole
  • Bestill materiell
  • Blogg
  • Forsiden
  • Barnehage
  • Barnehage-hjem-samarbeid
  • Hvorfor barnehage-hjem-samarbeid?
MENY

Hvorfor barnehage-hjem-samarbeid?

  • Far og datter tar selfie. Foto: iStock.

    Foreldresamarbeid i barnehagen

    Barnehagen har plikt til, men óg stor nytte av, å samarbeide med foreldra. Samarbeidet går føre seg både på individ- og på gruppenivå.

  • Forside til rapporten På leit etter læringsmiljøet i barnehagen

    Påvirker samarbeidet barnas utvikling og læring i barnehagen?

    Forskning: I synteserapporten På leit etter læringsmiljøet i barnehagen var barnehage-hjem-samarbeid ett av flere tema. Ved å sammenholde flere forskjellige forskningsrapporter har forfatterne prøvd å finne ut om et godt samarbeid mellom barnehagen og foreldrene har en positiv virkning på barnas utvikling og læring i barnehagen.

Forskning og prosjekter

Kompetansehevende prosjekter

  • Læringsmiljøprosjektet

  • Hvorfor barnehage-hjem-samarbeid?
  • Foreldrerollen
  • Siste nytt om barnehage-hjem-samarbeid
Kontakt oss

Kontaktinformasjon

Læringsmiljøsenteret

Telefon: 51 83 29 00

Epost: laringsmiljosenteret@uis.no

Lenker
  • Personvernerklæring og informasjonskapsler
Følg oss på
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
© UiS