MENY

Medieomtale av prosjektet

Vi ynskjer å nå ut til alle som er interessert i skule og det som skjer i klasserommet.

Vi vil difor aktiv også nytte media for å informere om funn i studien, til dømes gjennom kronikkar og debattinnlegg. Nettsider som Forskning.no med ei brei lesargruppe er også aktuelle kanalar for å formidle resultat frå studien.

  • Fortvilet barn

    Når barnet ditt mobbar, treng det hjelp

    Sjølv om det i første omgang kanskje ikkje synes opplagt treng også elevar som mobbar andre hjelp, skriv professor Sigrun K. Ertesvåg i ein kronikk. 

  • Trude Havik.

    Lærere og foreldre på samme lag

    Foreldre bør støtte skolens arbeid med å framsnakke lærere, medelever og andre foreldre - og dermed være med på å utvikle et godt og tillitsfullt samarbeid med skolen, skriver Trude Havik i denne kronikken.

  • Faksimile frå Stavanger Aftenblad.

    Klasseleiing – ingen vidunderkur

    Utøving av godt klasseleiing er krevjande. Eit nytt forskingsprosjekt skal samle kunnskap om korleis lærarar gjer det i praksis, skriv Sigrun K. Ertesvåg i ein kronikk.

  • Lærere skal bli flinkere til å lede klasser

    NrK Rogaland (6. juni 2014): I et forskningsprosjekt til høsten skal forskere undersøke hvordan lærere i 120 klasser leder elevene sine. Nylig fikk prosjektet 10 millioner kroner av Forskningsrådet.